Cum cumpar?
Pasul 1: Alegeti produsul pe care doriti sa il cumparati si dati click pe butonul "Adauga in cos". Astfel produsul va fi adaugat in cosul de cumparaturi. Procedati la fel cu toate produsele pe care le doriti iar la final puteti viziona ce aveti in cosul de cumparaturi(dand click pe Cos cumparaturi ) si eventual sterge sau adauga produse dupa cum doriti.
Pasul 2: Dupa alegerea produselor dorite dati click pe butonul "Finalizeaza comanda" , completati cu atentie formularul cu numele destinatarului, adresa de livrare si numarul de telefon unde va putem contacta(pentru confirmarea comenzii) si dati click pe butonul "Pasul urmator".
Pasul 3: Alegeti curierul si dati click pe butonul "Pasul urmator".
Pasul 3: Revizuiti comanda si vedeti daca datele sunt corecte, in caz contrar dati click pe butonul "Modifica" si modificati datele gresite. Daca datele sunt corecte dati click pe butonul "Confirma comanda". Dupa ce ati trimis comanda, va vom contacta noi telefonic in cel mult 24 ore ca sa confirmati comanda efectuata si eventual alte detalii. Daca nu confirmati telefonic adresa de livrare comanda nu va fi livrata!
Care sunt etapele unei comenzi online?
1. In asteptare - comanda a fost inregistrata pe site iar dvs veti primiti un email cu datele comenzii.
2. In curs de procesare - comanda este procesata si veti primi un telefon pentru a confirma adresa de livrare. Daca nu confirmati telefonic adresa de livrare comanda nu va fi livrata!
3. In curs de livrare - coletul dvs a fost depus la curier si urmeaza sa ajunga la dvs.
4. Finalizata - banii platiti de dvs au fost primiti de Mistik.ro.
5. Anulata - din diverse motive(date incomplete sau gresite, neconfirmarea telefonica a comenzii, comanda anulata de dvs, etc).
6. RETUR - coletul nu a fost ridicat si s-a intors la Mistik.ro - in acest caz, ne rezervam dreptul de a nu mai prelua comenzi de la acea persoana decat in anumite conditii: 1. prejudiuciul a fost achitat in totalitate de catre client - taxe de transport, consumabile folosite + procent salariu angajati care s-au ocupat de: preluare, contactare si expediere coletul respectiv care s-a intors retur si 2. Clientul a avut un comportament adecvat in raport cu angajatii societatii.
Cum platesc?
Pentru a putea primi produsele exista o singura modalitate de plata, prin ramburs- comanda va fi achitata in numerar, la livrare. Pachetul va fi trimis prin GLS.
Dupa ce ati efectuat comanda, va vom contacta telefonic sa confirmati comanda, adresa de livrare si eventual alte detalii.
Cum livram?
Livrarea produselor se face prin curier rapid GLS oriunde in tara, coletul ajunge la dvs in 1-2 zile lucratoare, costul transportortului este de 15 RON. Comenzile efectuate luni-vineri pana in ora 16:00 pleaca aceiasi zi, si ajung in ziua urmatoare.
Comenzile efectuate dupa ora 16:00, vor fi confirmate, procesate, expediate in ziua urmatoare si ajung la dvs in 1-2 zile lucratoare, oriunde in tara(fie oras, fie sat).
Mai aduceti produse ale caror stocuri s-au epuizat?
Este posibil ca produsul respectiv sa mai apara in stoc dar nu exista nici o garantie.
Pot returna un produs?
Produsele cumparate pot fi returnate doar in ambalajul original, fara a fi deteriorate, in termen de 14 zile de la primire (mai exact, sa ajunga la noi in cel tarziu 14 zile de la receptionarea lor de catre dvs.), fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Nu trimiteti colet cu ramburs, produsele trebuie mai intai verificate de noi si ulterior vor fi trimisi banii.
Mistik.ro va inapoia contravaloarea marfii returnate in maxim 14 de zile de la data returnarii produselor, prin transfer bancar. Cheltuielile directe ocazionate de returnare a marfii (transport marfa si comisioane retur bani) vor fi suportate in totalitate de cumparator iar returnarea produselor se va face folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea produselor catre dvs. (ex.: daca ati primit produsele prin curier rapid va trebui sa ni le returnati tot prin curier rapid).
In cazul in care avem promotii de genul livrare gratuita , la returnarea banilor vom scadea din valoarea produselor costul transportului.
Oferim garantie bijuteriilor doar pentru defectele de fabricatie, prin inlocuirea acestora sau returnarea banilor daca aceastea nu mai sunt pe stoc.
Produsele oferite cadou (cutii, lantisoare, etc) nu beneficiaza de garantie.
In cazul in care mai aveti intrebari nu ezitati sa trimiteti un email la adresa de email mistikart@yahoo.com